Home Włosy Kampania Head & Shoulders w rękach młodych filmowców

Kampania Head & Shoulders w rękach młodych filmowców

by trendy

Head & Shoulders, jedna z marek Procter & Gamble zorganizowała  konkurs filmowy, w którym zaprosiła młodych filmowców do nagrania własnej reklamy nawiązującej do kampanii #BoNieMam. Do zwycięzców trafił profesjonalny sprzęt filmowy o łącznej wartości 20 000 zł.

Właśnie rozstrzygnięty został konkurs filmowy marki Head & Shoulders, w którym uczestnicy, zainspirowani słynną reklamą marki z Marcinem Prokopem, mieli za zadanie realizację własnej wersji spotu z dowcipnym dialogiem: „Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież.” –  „Bo nie mam!”.

Każde z ponad 100 wideo przesłanych do konkursu wyróżniało się ogromną kreatywnością i niepowtarzalnym wykonaniem. Twórcy wykonali swoje nietuzinkowe prace korzystając z wielu technik filmowych oraz łącząc temat konkursu ze znanymi motywami filmowymi. W nadesłanych pracach pojawiły się nawiązania do takich produkcji jak: „Indiana Jones”,
„Mission Impossible”, serial „Wednesday” czy baśń „Śpiąca Królewna”.

Jednym z elementów zadania konkursowego była publikacja pracy konkursowej w mediach społecznościowych: Facebook, TikTok, Instagram, Youtube. Dzięki temu filmy zostały szybko przekazane do oceny publiczności, która nie szczędziła twórcom pochwał. Ostateczny werdykt w konkursie należał jednak do jury marki Head & Shoulders, które miało niełatwe zadanie wyłonienia zwycięzców.

Konkurs okazał się strzałem w dziesiątkę. Pokazał, że w Polsce tworzy wielu zdolnych filmowców, którzy zainspirowani dialogiem ze spotów telewizyjnych kampanii Head & Shoulders potrafią stworzyć niepowtarzalne filmowe dzieła sztuki. Jesteśmy ogromnie dumni ze wszystkich uczestników. Head & Shoulders, jedna z marek Procter & Gamble podąża z duchem czasów i wychodzi naprzeciw wyzwaniom nowoczesnej komunikacji. Kampania #BoNieMam pokazuje nowy, świeży i humorystyczny wizerunek Head & Shoulders.” – powiedział Jarosław Fibich, Brand Manager Head & Shoulders.

Nagrodę główną w konkursie otrzymał @grubegonieogarniesz z niezwykłym wideo inspirowanym kultowymi filmami o Indiana Jonesie, a wyróżnienia zdobyli @kacp_dsgn i @j_dzwonkowsky.

 

Nowa formuła Head & Shoulders Microbiome Balance

Kampania #BoNieMam wspiera wejście na polski rynek najnowszej, przełomowej formuły Head & Shoulders Microbiome Balance, która chroni i wzmacnia mikrobiom skóry głowy, gwarantując nawet do 100% skuteczności w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom.* Formuła Microbiome Balance wzbogacona jest o kompleks aktywnych multiwitamin: B3, B5 i E, dzięki czemu wspiera i przywraca optymalny poziom nawilżenia skóry głowy. Buduje również naturalną ochronę dzięki zawartym antyoksydantom, podczas gdy składnik Piroctone Olamine zwalcza grzyby Mallassezia Globosa, by jeszcze bardziej wzmocnić zdrową i wolną od łupieżu skórę głowy.

Zobacz także