75 000 tysięcy zamówień, w niespełna 48 godzin, na 2 tygodnie przed oficjalną premierą. To już pewne, że świat pielęgnacji oszalał na punkcie szczoteczek do oczyszczania twarzy FOREO!
15 maja na oficjalnej stronie marki FOREO pojawiła się zapowiedź nowego produktu, który trafi do sprzedaży 3 czerwca. Najwięksi fani technologicznej pielęgnacji mieli szansę zakupu w tzw. pre-order, czyli jeszcze przed oficjalną odsłoną nowego modelu sonicznej szczoteczki do oczyszczania twarzy. W niespełna 48 godzin, zarejestrowało się aż 75 000 użytkowników! Odpowiedź fanów, przerosła najśmielsze oczekiwania marki, która nie spodziewała się takiej reakcji na zapowiedź tegorocznej premiery. Pre-order miał potrwać tydzień, ale FOREO zdecydowało się zamknąć możliwość składania zamówień już po 48 godzinach, w obawie, że nie będzie w stanie dostarczyć wszystkich zamówień w deklarowanym terminie.
Skąd takie zainteresowanie urządzeniami do pielęgnacji od FOREO?
Azja, a w szczególności Chiny to rynek, gdzie trendy jak wellness i active beauty, są najbardziej rozwinięte na świecie. Chińczycy zamierzają zrewolucjonizować nasze spojrzenie na kosmetykę, dzięki ogromnej świadomości na temat zdrowego stylu życia, dbania o siebie, czy wpływu aktywności fizycznej na spowolnianie procesów starzenia się. C-Beauty, zakłada również absolutne stawianie technologii na pierwszym miejscu.
Odkąd w 2013 roku pojawiła się pierwsza na świecie silikonowa szczoteczka do oczyszczania twarzy LUNA, marka FOREO stała się liderem w swojej kategorii. Dziś te kultowe szczoteczki posiada 20 milionów osób na świecie, w tym gwiazdy międzynarodowego formatu, jak Meghan Markle, Miley Cyrus, Kim Kardashian czy Victoria Beckham. W 6 lat FOREO zdobyło ponad 140 nagród za swoje innowacyjne produkty, unikalny design, czy autorską technologię.
Na kilka miesięcy przed światową premierą Instytut FOREO w Szanghaju zdecydował się na otwarcie nowej fabryki, by nowy model urządzeń do oczyszczania twarzy trafił do sprzedaży tego samego dnia na całym świecie. Już 3 czerwca dowiemy się, jakie nowości przygotowała dla nas marka i czy uda jej się dostarczyć obiecane produkty na czas.
W dalszym ciągu możemy jednak zarejestrować się na oficjalnej stronie www.foreo.com/comingsoon, aby jako pierwsi otrzymać informacje o nowej wersji szczoteczki LUNA.