Uroczyste śniadanie w gronie najbliższych to nieodłączny element Świąt Wielkanocnych. Niezależnie od tego, co planujesz zaserwować – polskie specjały, takie jak barszcz biały, tradycyjną babę wielkanocną, mazurka czy mniej standardowe menu – warto również zadbać o odpowiednie przygotowanie stołu na tę okazję. Jego stylowa aranżacja nie musi być droga. Sieć nieżywnościowych dyskontów Action prezentuje trzy różne stylizacje: od zabawnej do minimalistycznej. Wszystkie wymienione produkty (i wiele innych) są dostępne w sklepach Action, w których klienci znajdą wszystko, czego potrzebują, aby w łatwy sposób stworzyć odpowiednią wielkanocną aranżację, nie wydając przy tym dużo pieniędzy.
Ponad 25 sklepów Action w całej Polsce oferuje różnorodne produkty na Wielkanoc dla każdej rodziny – zarówno dekoracje, jak i artykuły gospodarstwa domowego, zastawę stołową, czy słodycze. Kolorowe lub eleganckie, proste lub fantazyjne – wybór należy do Ciebie. Sklepy Action stale zaskakują swoich klientów szerokim i wszechstronnym asortymentem w przystępnych cenach, odpowiednim dla każdego gustu i budżetu.
Wielkanocny stół według Action:
Wiosna – nasz wielkanocny gość: propozycja dla tych, którzy lubią dekoracje kwiatowe, kolorowe pisanki i zastawę stołową z radosnymi detalami.
Klasyczny szyk z radosną nutą: kontrasty nadają tradycyjnym obrusom nowoczesny wygląd. Uroczysty czarno-biały obrus i oszczędne w formie zastawy stołowe w połączeniu z kolorowymi i zabawnymi elementami dekoracyjnymi dodadzą naszemu stołowi uroku.
Klimat hygge w czasie Świąt Wielkanocnych: Dekoracyjny skandynawski króliczek czy LED-owe pisanki dodadzą wyjątkową przytulność minimalistycznej aranżacji.
Więcej inspiracji na stylowy wielkanocny stół i wiele innych ciekawych pomysłów na dekoracje można znaleźć w sklepach Action lub na polskim fanpage’u marki na Facebooku.
——
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1350 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii I Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 46 000 osób. W 2018 r. całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6.000 artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów. Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakość, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych produktów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia społecznie i środowiskowo odpowiedzialne podejście do produkcji. Action prowadzi obecnie 28 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ok. 400 osób.